حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
  • آبان ۲۶, ۱۴۰۱ ساعت: 0:02
  • شناسه : 7877
    14

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، همنشینی مشترک مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار برگزار شد. در این همنشینی که به میزبانی عسگری پور در محل دفتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با موضوع ایجاد و بهره گیری از موضوعات […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، همنشینی مشترک مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار برگزار شد.

    در این همنشینی که به میزبانی عسگری پور در محل دفتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با موضوع ایجاد و بهره گیری از موضوعات قانونی در راستای رونق بازاری موفق و پرتلاش در شهرستان شهریار برگزار شد، زوایا و مسائل مختلف بازار و اصناف مطرح و مورد بررسی قرارگرفت.

    مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ضمن اشاره به برون رفت از وضعیت اقتصادی پسا کرونا در جهان و به طبع ایران سرفراز بیان کرد: بزرگترین مسئولیتی که توسط شخص رهبر معظم ایران اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در سال های اخیر بر عهده تمامی مسئولین سپرده شده است، ایجاد، حفظ و رونق مشاغل به هر نحو و شکل است که باید مدیران آن را در دستورکار خود به صورت ثابت قرارداده باشند و در جهت اهداف تعالی آن قدم برداشته و در این مسیر ثابت قدم نیز باشند.

    وی ادامه داد: از ابتدای ترین ساعات اعتماد رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان شهریار به هیات رئیسه جدید و تنفیض اعتبارنامه به اعضاء هیات رئیسه جدید اتاق اصناف شهرستان شهریار، برنامه ریزی کما فی السابق در سطوح مختلف ملقا شد و در مباحث اداری، اجرایی اتاق اصناف، نظارت و بازرسی ها و … طی برنامه ای فشرده با کمک گیری از تمامی کارشناسان و مدیران اتاق اصناف مورد بازنگری قرار گرفت که این پروسه محسنات بیشماری را با خود به همراه داشت که تسریع در امورات اداری، استفاده از تجارت گذشته و … توانسته کمکی شایانی به حفظ مشاغل در بازار را با خود به همراه داشته باشد.

    خلج در جهت اجرای طرح های جدید در اتاق اصناف شهرستان شهریار بیان کرد: با توجه به نیاز اتاق اصناف شهرستان به ایجاد درآمدهای پایدار و سازنده اقتصادی، باید به متن دقیق قانون هم توجه ویژه داشت تا بتوان تعادل مدیریت فنی و ارائه خدمات مطلوب را در حوزه مدیریتی و بازار ایجاد کرد.

    در امتداد جلسه عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان کرد: در هر کوی و برزنی که شغل با شرایط تعریف شده مقررات وجود داشته باشد و انرژی جوانی در مسیر درست خود صرف شود، بزه و تخلف کمتری در آنجا گزارش میگیرد و وقتی امرار معاش شخص از درگاه مثبت و درست خود تامین گردد و فرد بتوان حس امنیت شغلی را داشته باشد هرگز حتی در اوقات فراغت خود هم به سراغ موضوعات آسیب زننده نمیرود.

    وی ادامه داد: دست حمایتی نظام و کلیه دستگاه های اجرایی و مدیریتی در حوزه اشتغال همواره به سمت اشتغال آفرینان و حافظان امنیت شغلی در کشور گشوده است و خواهد بود زیرا این دستوری دینی، خلاق و عرفی بر دوش کلیه مسئولین نظام است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.