حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
نشست تخصصی مدیران بیمه ایران مرکز شهریار با رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار شد
  • آبان ۲۹, ۱۴۰۱ ساعت: 12:07
  • شناسه : 7947
    19

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر روز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ نشست تخصصی تنی چند از مدیران بیمه ایران، مرکز شهریار با رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، با حضور مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، محمدی رئیس بیمه ایران مرکز شهریار، خلیلی معاونت بیمه ایران مرکز شهریار، مننقی مسئول اداره […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر روز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ نشست تخصصی تنی چند از مدیران بیمه ایران، مرکز شهریار با رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، با حضور مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، محمدی رئیس بیمه ایران مرکز شهریار، خلیلی معاونت بیمه ایران مرکز شهریار، مننقی مسئول اداره صدور و خسارت اتومبیل مرکز شهریار و ناجی کارشناس و نماینده بیمه ایران در شهریار به میزبانی اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار گردید.

    در ابتدای جلسه مهندس خلج، رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ضمن بیان لزوم کسب اطلاع از بسته های حمایتی شرکت های بیمه بازار محور بیان کرد: داشتن بیمه معتبر و داشتن دانش بیمه با موضوعات کاری در تمامی موارد می تواند از گرانبهاترین ثروتهای روز باشد، زیرا داشتن اطمینان از آینده در تمامی امورات می تواند آینده ای امن و آری از هر گونه دغدغه را حتی در حوادث به همراه داشته باشد.

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ادامه داد: با عنایت به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تحریم های ناعادلانه اعمال شده، شرکت های ارائه دهنده بیمه در کشور باید در دستورکار خود بسته های حمایتی و خاص را ویژه اهالی بازار، کارآفرینان و صنوف را با استفاده از اهرم تخفیفات و تبلیغات قرار دهند تا بتوانند آرامش و امنیت را به آینده کشور مخصوصا اصناف هدیه دهند.

    محمدی رئیس بیمه ایران مرکز شهریار در محور موضوعات بیان شده در جلسه عنوان کرد: توجه مدیران و دستگاه های نظارتی و اجرایی به موضوعات بیمه ای، مخصوصا در حوزه بیمه های بازار محور، خود نماینگر توانمندی و فکر باز و دید ویژه به آینده روشن بازار و مسائل آن خواهد بود.

    وی ادامه داد: حادثه ساختمان پلاسکو، نمونه قابل ذکر از عملکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه در کشور است که البته شرکت بیمه ایران در ۲۴ساعت پس از حادثه، خدمات و تعهدات خود را به واحد های صنفی این حادثه تلخ ارائه نمود.

    محمدی ادامه داد: حادثه هرگز خبرنمیکند و باید همیشه به فکر ایجاد شرایط های مطلوب سیستم بیمه باشیم تا آینده ای آرام تر و را برای خود و کانون های اجتماعی پیرامون خود به همراه داشته باشیم.

    خلیلی، معاونت بیمه ایران مرکز شهریار به صورت پیشنهاد ویژه در جلسه عنوان کرد: تا ۳ برابر سرمایه پاره ای از بیمه ها نیاز به بازدید محلی و میدانی ندارند که میتوانند بیمه های آتش سوزی، مسئولیت و … را در این بسته حمایتی جای داد و همچنین از بسته های تخصصی طراحی شده در بیمه ایران که به صورت بومی هم قابل طراحی هستند و در حال اجرا نیز هستند، بهره گرفت.

    درادامه جلسه مننقی، مسئول اداره صدور و خسارت اتومبیل مرکز شهریار نیز به صورت پیشنهادی دیگر در جلسه بیان کرد: در آخرین بسته حمایتی بیمه ایران از شرکت ها و گروه های دانش بنیان می توان به تخفیف ۶۰ درصدی خدمات اشاره داشت که خود نمونه ای از حمایت ویژه در حوزه کسب و کارهای و مشاغل نوظهور نیز خواهد بود.

    مهندس رضا خلج با عنایت به موضوعات بیان شده عنوان کرد: تکریم ارباب رجوء، تبلیغات صحیح و فنی، اطلاع رسانی مثبت و هدفمند، دوره های آموزشی و بازآموزی، استفاده از کارکنان توانمند و حرفه ای، سرمایه گذاری ویژه بر روی نیرو های کاری و … تنها ابزاری خاصی در زمینه ارائه خدمات مطلوب است که شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه از ان بهره خواهند برد تا خدمات خود را به جامعه های مختلف ارائه نمایند، اما طراحی بسته های حمایتی و ویژه بازار در حوزه اصناف که البته بزرگ ترین جامعه اقتصادی کشور را به خود اختصاص داده اند، جذابیت خاص خود را خواهد داشت که باید به آن توجه و دقت نظر خاص داشت.

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ادامه داد: طراحی تخصصی بیمه نامه های گروهی می تواند همبستگی در ارائه خدمات را بین صاحبان صنوف به همراه داشته باشد و شرکت های بیمه گذار باید به خاصته های ایشان توجه ویژه داشته باشد زیرا اگر رویکرد حمایتی و تخصصی در بسته های حمایتی دیده نشود، به طور یقین از سوی جامعه های خاص بازاری حمایت نخواهد شد.

    مهندس رضا خلج تصریح کرد: لزوم طراحی بسته های حمایتی با رویکرد بیمه باید در کارگروه های فنی و بومی شکل پذیرد زیرا گاهاً تقسیمات جغرافیایی در درخواست دریافت خدمات تفاوت هایی را ایجاد میکند که باید به خواسته های بومی توجه خاص داشت.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.