حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
سومین اجلاس ششمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار شد
  • آذر ۱, ۱۴۰۱ ساعت: 12:29
  • شناسه : 7976
    16

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در سالن جلسه های اتاق اصناف شهرستان شهریار سومین اجلاس ششمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار گردید. سومین اجلاس ششمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار به ریاست مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و حضور […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در سالن جلسه های اتاق اصناف شهرستان شهریار سومین اجلاس ششمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار گردید.

    سومین اجلاس ششمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار به ریاست مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و حضور اعضاء هیات رئیسه اتاق اصناف و تنی چند از رؤسای اتحادیه های صنفی عضو اجلاس شهرستان شهریار برگزار گردید.

    گفتنی است که میهمان ویژه این جلسه بختیاری معاونت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار بودند که به نمایندگی از اداره مربوط در جلسه فوق حضور به هم رساندند.

    از نکات قابل توجه جلسه باید به ایراد گزارش عملکرد از طریق حوزه های کاری اتاق اصناف شهرستان شهریار اشاره کرد که در مقایسه با ماه های قبل، در پاره ای از واحدهای کاری به حسن مدیریت و تغییرات مثبت در سیستم اداری و کاری اتاق اصناف شهرستان شهریار در اتاق اصناف تا رشد تا ۳ برابر دیده میشد که در نوع خود کم نظیر و مثال زدنی بود.

    دیگر نکته قابل توجه در جلسه باید به تکریم و تقدیر از آقایان امیدی بازنشسته از اتحادیه صنفی لوازم التحریر و خرازی شهرستان شهریار و کریمی بازنشسته از اتحادیه صنف تالار رستوران و اغذیه فروشان شهرستان شهریار اشاره کرد که از ایشان با لوح تقدیر و هدیه ای در شأن تقدردانی صورت گرفت.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.