حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
تاکید وحیدی بر تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس
  • تیر ۴, ۱۴۰۲ ساعت: 14:50
  • شناسه : 8593
    6
    ششمین نشست ستاد انتخابات با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد و اعضای کمیته‌های تخصصی برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، احمد وحیدی وزیر کشور در ششمین نشست ستاد انتخابات با تاکید بر تمهید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲، تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سامانه پیش ثبت‌نام را امری ضروری دانست.

    وی با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، بر آمادگی ستاد انتخابات و کمیته‌های تخصصی برای اتخاذ تمهیدات مناسب در صورت تبدیل طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به قانون تاکید کرد.

    محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور نیز به همراه مسئولان کمیته‌های تخصصی، گزارشی از روند پیشرفت برنامه‌ها ارائه کرد.

    در این نشست، محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات کشور هم با ارائه گزارشی از برگزاری دو همایش آموزش منطقه‌ای فرمانداران به صورت هفتگانه و با میزبانی دو استان مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، از تداوم این همایش‌ها طی هفته‌های آتی خبر داد.

    وی همچنین مواردی را از آخرین تغییرات اعمال شده در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

    عبدالله مرادی رئیس کمیته سیاسی، امیر شجاعان رئیس کمیته فن‌آوری و میکائیل راسخی رئیس کمیته پشتیبانی هم در این نشست، با برشمردن اقدامات کمیته‌های تحت مسئولیت خود، برنامه‌های آتی این کمیته ها را تشریح کردند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.