حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
تامین زمین برای ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در تهران
  • تیر ۵, ۱۴۰۲ ساعت: 10:10
  • شناسه : 8602
    5
    مدیرکل راه و شهرسازی تهران از تامین زمین ۳۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: منتظر تایید نهایی شورای عالی شهرسازی کشور برای شروع پروژه‌ها هستیم.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،حسین جنتی در نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان تهران در شهر جدید پردیس، افزود: در صورت تایید شورای عالی شهرسازی و معماری کشور پروژه‌های استان در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد.

    وی تصریح کرد: از مالکان بخش خصوصی می‌خواهیم چه در بافت‌های فرسوده و چه در سایر محلات شهرهای استان تهران با بهره گیری از تسهیلات نهضت ملی مسکن در این طرح ورود جدی داشته باشند.

    در این جلسه همچنین آخرین وضعیت افتتاح دو هزار واحد از طرح نهضت مسکن ملی راه و شهرسازی استان تهران و ۱۱ هزار واحد مسکونی پردیس در هفته دولت امسال مورد تدقیق و بررسی قرار گرفت.

    لازم به ذکر است به شرط تامین زیرساخت‌ها آب، برق و گاز و فاضلاب، تاییدیه‌های نظام مهندسی و تاییدیه و گواهی‌های استاندارد آسانسور پروژه‌های نهضت ملی مسکن تهران به میزان دو هزار واحد و مسکن مهر پردیس ۱۱ هزار واحد در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.