حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بوشهر مشخص شدند
  • تیر ۵, ۱۴۰۲ ساعت: 10:36
  • شناسه : 8605
    اعضای ششمین دوره شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر مشخص شدند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، اعضای جدید شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر مشخص شدند؛ در این انتخابات که با مشارکت ۲۷ کاندیدا برگزار شد، به ترتیب ضرغام حیدریه با ۲۰۹ رأی، عبدالرحیم پذیرا با ۱۶۹ رأی، حسن اسماعیلی با ۱۶۷ رأی، امین آرچین با ۱۶۴ رأی، اسد آبرون با ۱۴۴ رأی، رزاق عبیدی با ۱۳۴ رأی و احمد محتجب با ۱۰۸ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

    این افراد به همراه ۲ نفر از سوی ریاست سازمان جهاد کشاورزی، یک نفر به نمایندگی از اداره کل محیط زیست و یک نفر به نمایندگی از دانشگاه خلیج فارس (وزارت علوم و تحقیقات)، در مجموع ۱۱ عضو شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.

    ضرغام حیدریه که در حال حاضر مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر است توانست اعتماد حدود ۸۰ درصد از مشارکت کنندگان در این انتخابات را جلب کند.

    اعضای جدید نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با تشکیل مجمع عمومی و تعیین هیئت رئیسه کار خود را آغاز کرد.

     این انتخابات با مشارکت بیش از ۲۷۰ نفر از اعضای واجد شرایط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.