حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
شورای وحدت ستادهای خود را برای معرفی نامزدها برپا می کند
  • تیر ۷, ۱۴۰۲ ساعت: 15:36
  • شناسه : 8635
    7
    عضو هیئت عالی شورای وحدت گفت:شورای وحدت در لبیک به پیام تحول خواهی مقام معظم رهبری و ضرورت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رقابتی، ستادهای خود را برای معرفی نامزدهای شایسته در سراسر کشور برپا خواهد کرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، نود و دومین نشست هیأت عالی شورای وحدت با حضور اعضای این شورا در تهران برگزار شد.

    حسین الله کرم استاد دانشگاه و عضو هیئت عالی شورای وحدت در این نشست اظهار داشت: راهبرد انسجام تشکیلاتی شورای وحدت در یکسال گذشته به سازماندهی نیروهای این شورا اعم از احزاب، اقشار و حضور نظارتی روحانیت در استان های مختلف منجر شده است.

    وی افزود: شورای وحدت در لبیک به پیام تحول خواهی مقام معظم رهبری و ضرورت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رقابتی، ستادهای خود را برای معرفی نامزدهای شایسته در سراسر کشور برپا خواهد کرد.

    نماینده رزمندگان در هیئت عالی شورای وحدت افزود: باید در قبال فتنه دشمنان و غرب باوران هوشیار بوده و سناریوی آنان برای خدشه در انتخابات مهم ۱۴۰۲ ملت انقلابی ایران را خنثی نماییم.

    وی در پایان گفت: یکی از فتنه های مهم دوقطبی سازی اجتماعی است تا مشارکت بالا در انتخابات به چالش کشیده شود بر همین اساس مجلس می تواند با اصلاح و سرعت در تصویب لایحه عفاف و حجاب تاثیر این فتنه را پایان و یا به حداقل بکشاند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.