حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
۸ نفر از مدیران خراسان شمالی برای نامزدی نمایندگی مجلس استعفا دادند
  • تیر ۱۲, ۱۴۰۲ ساعت: 10:29
  • شناسه : 8669
    5
    رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اعلام استعفای ۸ نفر از مدیران استان٬ گفت: فرمانداران و بخشداران در حوزه انتخابات آمادگی‌های لازم را دارند، لذا تلاش‌ها باید در راستای فراهم کردن حضور مردم در انتخابات باشد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر٬ حسن ناهیدی ظهر امروز در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی وظیفه دولت را اجرای انتخابات با راهبردهای مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت:  تصمیمات مهم مردم در حوزه انتخابات متبلور می‌شود و انتخابات  فرصت انتخاب مردم در تعیین سرنوشت خود است.

    وی افزود: تاکنون آمادگی‌های خوبی در کمیته‌های هفت‌گانه و اقدامات زیرساختی انجام شده است.

    رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به استعفای هشت نفر از مدیران جهت شرکت در فرآیند انتخابات گفت: در زمان ثبت نام، آمار قطعی مشخص می‌شود، زیرا برخی افراد استعفای خود را تا زمان ثبت نام به وزارت کشور اعلام نمی‌کنند.

    ناهیدی بهره‌مندی از ظرفیت شورای اطلاع‌رسانی، فضای مجازی و رسانه ملی در جهت اطلاع‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: همراهی مردم بستگی به همراهی مسئولان با مردم دارد، لذا نقش اطلاع‌رسانی در این خصوص حائز اهمیت است و باید مردم در جریان سرنوشت خود مشارکت داده شوند.

    ناهیدی خاطرنشان کرد: باید در یک برنامه زمان‌بندی شده٬ امور حوزه انتخابات در بخش اطلاع‌رسانی‌ها را پیش برد تا هیچ حوزه‌ای مغفول نماند.

    استان خراسان شمالی در انتخابات سال ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی با ۵۷٫۲۱ درصد سومین استان برتر کشور در حضور مردم در انتخابات بود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.