حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کرج آغاز شد
  • تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ساعت: 15:58
  • شناسه : 8763
    5
    معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری‌ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، کاوه حدادپورسرپرست فرمانداری کرج، دومین جلسه ستاد انتخابات استان البرز که با حضور استاندار، فرمانداران، روسای کمیته‌های انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۴ مولفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت باید در دستور کار اعضای ستاد انتخابات باشد.

    حدادپور گفت: برنامه ریزی برای مشارکت و همفکری با اقشار مختلف جامعه از جمله روحانیون،مدارس، دانشگاهیان،فرهنگیان، بازاریان و ..از دیگر توصیه‌های استاندار البرز در جلسه ستاد انتخابات استان بود.

    معاون استاندار بیان کرد: آمادگی کامل برای اجرای مفاد و قوانین انتخابات و بخشنامه‌های صادره از جمله انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات و نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و هیات اجرایی و پیش بینی نیروهای جایگزین که در ادامه امکان همراهی با ستاد را ندارند، در دستور کار قرار گرفت.

    حدادپور گفت: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات، احتمال پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس مطرح شده است و در صورت اعلام رسمی آن فرمانداری‌ها باید از آمادگی کامل برخوردار باشند.

    معاون استاندار افزود: طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، ادارات کل و.. موظف هستند برای تامین نیروی انسانی، خودرو و… آمادگی خود را برای همکاری با ستاد انتخابات اعلام کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.