حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
ستاد انتخابات استان سمنان تجهیز می‌شود
  • مرداد ۹, ۱۴۰۲ ساعت: 14:27
  • شناسه : 8982
    9
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: فضاسازی محیطی مناسب، تولید محتواهای مختلف و همچنین تجهیز ستاد انتخابات استان سمنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری فارس
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در همه عرصه‌ها و راهبردهای چهارگانه انتخابات مکلف به همکاری هستند.

    وی افزود: فضاسازی محیطی مناسب، تولید محتواهای مختلف و همچنین تجهیز ستاد انتخابات استان سمنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: نشست با فرمانداران و بخشداران در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور در حوزه برگزاری انتخابات به صورت مستمر انجام شود.

    ریواده عنوان کرد: افزایش مشارکت و فضای رقابت در انتخابات با تعدد داوطلبان محقق می‌شود، بستر اطلاع‌رسانی مناسب برای پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام داوطلبان توسط کمیته اطلاع‌رسانی فراهم شود.

    مانور پیش ثبت‌نام انتخابات در سمنان انجام شد

    حسین شجاعی، دبیر ستاد انتخابات استان سمنان نیز عنوان کرد: جلسات هیأت اندیشه‌ورز در استان سمنان در راستای پیشبرد اهداف پیرامون هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات برگزار شده و در ادامه نیز در دستور کار قرار دارد.

    وی با بیان اینکه مانور پیش‌ثبت‌نام بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده انجام گرفت، گفت: اطلاع‌رسانی قوانین مرتبط با انتخابات از طریق صدا و سیما در دستور کار است.

    دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: در راستای آسیب‌شناسی انتخابات و برطرف کردن کمبود امکانات و تجهیزات، بازدید از فرمانداری و بخشداری‌های استان سمنان در حال انجام است.

    وی افزود: شرح وظایف کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان سمنان به کمیته‌ها ابلاغ شده است.

    آسیب‌شناسی احتمالی در حوزه انتخابات در ۳ مرحله​

    حسن اسلامی‌راد، رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان گفت: جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان در راستای پیشبرد بهتر امور و دستیابی به اهداف تعیین شده برگزار شد و آسیب‌شناسی حوزه انتخابات در لایحه‌های مختلف در این جلسه در دستور کار قرار گرفت.

    وی عنوان کرد: آسیب‌شناسی احتمالی در حوزه انتخابات در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

    رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: با گذشت زمان و در آینده به صورت مستمر اقدامات حول تأمین امنیت انتخابات متناسب با موارد و مباحث روز بررسی و در دستور کار قرار می‌گیرد.

    رعایت اصل بی‌طرفی؛ مورد تأکید ستاد انتخابات

    جاویدپور، رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان سمنان نیز با بیان اینکه اعضای کمیته حقوقی ستاد انتخابات این استان مشخص شده‌اند، گفت: شرح وظایف کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان از سوی مرکز ابلاغ شده است

    وی افزود: ابلاغ قوانین و مقررات توسط کمیته اطلاع‌رسانی از صدا و سیما در حال انجام است.

    رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان سمنان گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و دوری از هرگونه جانب‌داری و فعالیت سیاسی، مورد تأکید در کمیته حقوقی ستاد انتخابات بوده و خواهد بود.

    پوشش اخبار انتخاباتی در دستور کار است

    حجت‌الله یحیایی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان سمنان نیز اظهار کرد: پوشش مناسب اخبار، اطلاع‌رسانی درست و انعکاس مناسب فعالیت‌ها در طرح جامع تبلیغات این کمیته مدنظر قرار دارد.

    وی افزود: محوریت کار کمیته اطلاع‌رسانی بر مبنای تبیینی، تهییجی، تشریحی و تبلیغی است که تا یک هفته پس از انتخابات نیز ادامه می‌یابد.

    رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مجلد مستندات برگزاری انتخابات متشکل از اهم فعالیت‌ها و اقدامات شکل‌گرفته توسط کمیته اطلاع‌رسانی پس از پایان انتخابات تهیه و تدوین می‌شود.

    یحیایی با بیان اینکه قانون‌خوانی و زیرنویس قانون از طریق صدا و سیما در حال انجام است، افزود: از کارشناسان حوزه رسانه استان در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف و امور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان استفاده می‌شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.