حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
تذکر ۲ نماینده؛ قیمت مرغ به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده
  • مرداد ۱۵, ۱۴۰۲ ساعت: 14:19
  • شناسه : 9013
    11
    نماینده محلات در مجلس ضمن انتقاد از افزایش قیمت مرغ ، گفت: مرغ پر کشیده است و قیمت آن به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده و دولت و به ویژه وزارت جهاد کشاورزی باید اقدامات لازم را انجام دهد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ مردادماه) قوه مقننه در اخطار قانون اساسی، با اشاره به دستورکار مجلس دربره تشکیل چند منطقه آزاد تجاری- صنعتی، گفت:درباره  مصوبه گذشته مجلس در مورد مناطق آزاد هیات نظارت نظر مخالف خود را به شورای نگهبان اعلام کرد و آن مصوبه رد شد اما حالا چه اتفاقی رخ داده است که دولت لایحه جدیدی آورده است و آیا این کار که مجددا مجلس رأی دهد و هیات نظارت با آن مخالفت کند با حکمت مجلس در مغایرت نیست؟

    وی افزود:درباره  ۷ منطقه آزاد که با مصوبه قبلی مورد تصویب قرار گرفت و هیات نظارت نیز با آن موافقت کرد هنوز اقدام ویژه ای صورت نگرفته و باید دولت گزارش دهد که چرا اقدام مثبتی صورت نگرفته و آن مناطق چه وضعی دارد.

    نماینده محلات در مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود با انتقاد از افزایش قیمت مرغ نیز، گفت: مرغ پر کشیده است و قیمت آن به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده و دولت و به ویژه وزارت جهاد کشاورزی باید اقدامات لازم را انجام دهد.

    بر اساس این گزارش، رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد نیز در تذکری در جلسه علنی با اشاره به افزایش قیمت مرغ و مطالبات کشاورزان و گندمکاران خواستار رسیدگی سریع دولت به این موضوع شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.