حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024 ساعت ×
آخرین مهلت پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس
  • مرداد ۲۱, ۱۴۰۲ ساعت: 15:16
  • شناسه : 9066
    6
    فردا آخرین مهلت پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس است و براساس آخرین آمار تا شب گذشته بیش از 27 هزار نفر مدارک خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کرده‌اند که در مقایسه با آمار کلی ثبت نام در دوره گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.
    ارسال توسط : منبع : شهرخبر
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر ،افردا (یکشنبه ۲۲ مرداد) آخرین مهلت پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس است، فرصتی که از ۱۶ مرداد آغاز شده و تا فردا ( ۲۲ مرداد ماه) ادامه خواهد داشت.

    به گفته وزیر کشور مهلت مشخص شده تمدید نخواهد شد، سخنگوی ستاد انتخابات نیز بر این موضوع تاکید کرده است و متقاضیان پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس تنها فردا را فرصت دارند تا نام خود را در میان نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس ثبت کنند و از آنجایی که پیش ثبت‌نام برای نامزدها الزامی است اگر این فرصت یک روزه را از دست بدهند دیگر نمی توانند وارد رقابت های انتخاباتی برای ورود به مجلس دوازدهم شوند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.