حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
ادغام دانشگاه پیام‌نور از دستور کار مجلس خارج شد
  • مرداد ۲۸, ۱۴۰۲ ساعت: 16:11
  • شناسه : 9130
    6
    نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری انجام شده صبح امروز (شنبه)مصوبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص ادغام دانشگاه پیام‌نور با سایر دانشگاه های کشور از دستور کار مجلس خارج شد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش حبرشهر، محمدرضا پورابراهیمی افزود: پیرو تقاضاهای مکرر اعضای هیات علمی دانشگاه‌های پیام نور کشور در نشست با اینجانب و حضور بیش‌از ۵۰ عضو هیات علمی این دانشگاه در محل دفتر پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شد.

    وی ادامه داد: در این خصوص در تماس با وزیر علوم در ۲ مرحله موضوع مطرح و به شکلی مقرر شد وزارت علوم در خصوص حمایت از دانشگاه پیام نور دفاع کند.

    براساس این گزارش همچنین رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در تماسی با هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق نگرانی در خصوص حفظ این مهم که در کمیسیون تحقیقات مطرح شده را اعلام کرد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.