حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
اصلاح‌طلبان با موضوع اخراج اساتید، بازی انتخاباتی می‌کنند
  • شهریور ۱۴, ۱۴۰۲ ساعت: 15:18
  • شناسه : 9185
    2
    عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب: عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان در صدد هستند تا با این فضاسازی سیاسی وارد فاز انتخابات مجلس شوند، گفت: اصلاح طلبان با این پروژه سیاسی می‌خواهند رای جمع کنند.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی اصلاح طلبان علیه دانشگاه‌ها گفت: اصلاح طلبان در صدد هستند تا با این فضاسازی سیاسی وارد فاز انتخابات مجلس شوند و از این طریق بتوانند در انتخابات رای جمع کنند.

    نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قبیل رفتارها برای اصلاح طلبان رای به همراه نخواهد داشت، اظهار داشت؛ اصلاح‌طلبان نمی‌توانند با این گونه رفتارها کرسی مجلس را به دست آورند.

    ابوترابی خاطرنشان کرد: هرگونه قطع همکاری اساتید با دانشگاه به معنای اخراج استاد نیست، ممکن است استادی مدعو و حق التدریس باشد و دوره همکاریش با دانشگاه تمام شود.

    وی افزود: علاوه بر این ممکن است استادی به دلیل مشکلات اخلاقی یا غیره از دانشگاه اخراج شود که این به معنای رفتار سیاسی در قبال اساتید دانشگاه نیست.

    عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این ممکن است استادی به دلیل فعالیت در اغتشاشات علیه نظام محاکمه شده و از دانشگاه اخراج شود.

    وی ادامه داد: در هر کشوری اساتید و کارمندان دانشگاه که در اغتشاشات حضور پیدا کنند، به خاطر حضور در اغتشاشات و اقدام علیه حاکمیت مجازات می‌شود .

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.