حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
کلیات لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران تصویب شد
  • شهریور ۲۸, ۱۴۰۲ ساعت: 9:49
  • شناسه : 9273
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران در این کمیسیون خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری خبرشهر،احمدامیرآبادی فراهانی درباره نشست بعدازظهر دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بیان نظرات اعضاء، کلیات این لایحه به تصویب رسید.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سواحل مکران از ظرفیت سرمایه‌گذاری بسیار بالایی برخوردار است و لایحه دولت سبب بهبود شرایط این منطقه و ارتقای آن خواهد شد.

    امیرآبادی فراهانی یادآور شد: در نشست امروز نمایندگانی از وزارتخانه‌ای نفت، صنعت، معدن و تجارت و سایر وزارتخانه‌ها حضور یافتند و با رای اعضا کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره گزارشات لایحه سازمان توسعه ساحل مکران تشکیل شد و مسئولیت آن را به من سپردند.

    وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد این کمیته در مدت یک ماه آینده گزارش کاملی درباره مدل توسعه منطقه مکران به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

    نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مردمی بنگلادش به منظور حذف مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های برآمد و جلوگیری از فرار و اجتناب مالیاتی، دیگر دستور جلسه امروز بود که این لایحه نیز به تصویب اعضاء رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.