حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
اعضا جدید هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان معرفی شدند
  • مهر ۱, ۱۴۰۲ ساعت: 10:39
  • شناسه : 9288
    در انتخاباتی با حضور اعضا در مجمع عمومی؛ انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان گلستان با حضور اعضای مجمع عمومی در گرگان برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری خبرشهر، در حضور معاون هنری و رییس اداره هنری و کارشناس هنرهای تجسمی این دستگاه اجرایی و جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی استان گلستان، مجمع عمومی و در ادامه انتخابات این تشکل هنری در عصر پنج شنبه ۳۰ شهریور ماه در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

    در ابتدای این برنامه، رضا یازرلو معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در سنوات گذشته، درباره شکل گیری و فعالیت های عمرانی نگارخانه تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پر رنگ تر شدن رویدادهای هنرهای تجسمی از جمله جلسات و همدلی کلیه هنرمندان تجسمی مطالبی را عنوان کرد.

    وی سپس ضمن قدردانی از همه پیشکسوتانی که همراه و همدل با این مجمع و انجمن هستند و همواره یاری رسان بوده اند، بر ضرورت هم افزایی بین تمام اعضا تاکید کرد و گفت: در فصل جدید و با تاسیس موسسه هنرهای تجسمی امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر قدم های موثرتری را برداریم.

    سپس هر یک از کاندیداهای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی پیرامون اهداف و نگرش ها و افق های ترسیم شده پیش روی انجمن مواردی را مطرح کردند و در انتها انتخابات با حضور اعضا مجمع برگزار شد و نتایج ذیل حاصل شد و نفرات هیات مدیره جدید انجمن معرفی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.