حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت ×
جریانهای علمی و سیاسی ضرورت شرکت در انتخابات را تبیین کنند
  • مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ساعت: 12:32
  • شناسه : 9394
    11
    فرماندار تربت‌حیدریه: معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: جامعه دانشگاهی و جریان‌های سیاسی می‌بایست در فرصت باقی مانده به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای تبیین ضرورت برپایی یک انتخابات پرشور برنامه‌ریزی کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری خبرشهر،علی‌اکبر کی‌پور روز سه‌شنبه افزود: در این راستا جامعه دانشگاهی در قالب‌های علمی و تئوری‌های پذیرفته شده دانشگاهی، دانشجویان را با مفاهیم و ضرورت‌های یک جامعه مبتنی بر انتخابات آزاد آشنا سازند.

    وی ادامه داد: تجربه سال‌های قبل نشان می‌دهد دانشجویان مطالب فرا گرفته را در منزل با خانواده خود مطرح می کنند و در واقع هر کدام از آنها رهبری یک اجتماع کوچک برای شرکت در انتخابات را بر عهده خواهند گرفت.

    فرماندار تربت‌حیدریه گفت: گروه‌های سیاسی نیز صرف نظر از این که قصد دارند به نفع کدام نامزد انتخاباتی وارد عمل شوند، باید از هم‌اکنون به شکلی برنامه‌ریزی کنند که در زمان آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها نتیجه کلی حرکت آنها، زمینه‌ساز حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشد.

    کی پور ضمن هشدار به مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر شرکت جانبدارانه از نامزدی خاص افزود: قانون انتخابات مشخص است و وابستگی مدیران به یک جریان خاص را برنمی‌تابد.

    تربت‌حیدریه همراه با شهرستان‌های زاوه و مه‌ولات یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

    انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.