حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
ثبت نام نهایی ۱۶۱۳ نفر در پایان روز دوم برای انتخابات مجلس
  • مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ساعت: 11:04
  • شناسه : 9416
    6
    سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام قطعی ۱۶۱۳ نفر در پایان روز دوم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، محسن اسلامی جمعه شب در پایان روز دوم ثبت نام نهایی انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در این دو روز از بین ۳۸ هزار و ۸۶۹ نفری که در مرحله پیش ثبت نام پذیرفته شده بودند، ۱۶۱۳ نفر ثبت نام‌خود را قطعی کردند و جزو داوطلبان رسمی هستند.

    به گفته سخنگوی ستاد انتخابات استان‌های البرز، قم، تهران، اردبیل و چهارمحال و بختیاری به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام نهایی در این دو روز را به خود اختصاص دادند.

    وی افزود: از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۹ مهر تا ساعت ۱۸ سامانه برای کسانی که در مرحله پیش ثبت نام کد پیگیری دریافت کردند، مهیاست و به داوطلبان توصیه می‌کنیم زمان را مدیریت کنند که ثبت نام به روزهای پایانی موکول نشده تا با مشکل ترافیکی مواجه نشوند.

    داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهر از ساعت ۸ تا ۱۸ به مدت یک هفته تا سوم آبان فرصت دارند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

    آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.