حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
تاکنون هزار و ۳۳۳ نفر ثبت‌نام خود در انتخابات مجلس را نهایی کردند
  • مهر ۲۹, ۱۴۰۲ ساعت: 11:22
  • شناسه : 9419
    8
    سخنگوی ستاد انتخابات کشور: سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نهایی‌شدن ثبت‌نام هزار و ۳۳۳ نفر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،محسن اسلامی ظهر دیروز (جمعه) با اشاره به دومین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تعداد افرادی که ثبت‌نام خود را برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی کردند، تا ظهر امروز، هزار و ۳۳۳ نفر است.

    وی افزود: البته روند ثبت‌نام از دیروز، آغاز و ثبت‌نام تا سوم آبان‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۸ ادامه دارد و این مهلت، قابل تمدید نخواهد بود.

    ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی در دومین روز، همچنان ادامه دارد که داوطلبان باید گواهی پنج سال سابقه فعالیت اجرایی، آموزشی، پژوهشی یا قضایی که از دستگاه‌ها دریافت کردند را بارگذاری کرده و عدم بارگذاری این گواهی‌ها، به منظور انصراف یا عدم تکمیل فرم است.

    داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به‌مدت یک هفته از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir به‌صورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت‌نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

    پیش از این و در مرحله پیش‌ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۴۹ هزار نفر ثبت نام کردند که با توجه به ۲۹۰ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی، برای هر صندلی کرسی، ۱۶۸ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.