حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
وحیدی: اسامی داوطلبان نمایندگی مجلس به دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است
  • آبان ۱۱, ۱۴۰۲ ساعت: 11:10
  • شناسه : 9515
    2
    وزیر کشور گفت: کار انتخابات کار بسیار مهم و اصلی وزارت کشور در سال جاری است. اسامی افرادی که داوطلب نهایی قلمداد شده‌اند به دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت، گفت: کار انتخابات کار بسیار مهم و اصلی وزارت کشور در سال جاری است. اسامی افرادی که داوطلب نهایی قلمداد شده‌اند به دستگاه‌های نظارتی ارسال شده است.

    وی افزود: برای صدور هر حکمی باید نظر دستگاه های نظارتی را داشته باشیم و گاهی اخذ صلاحیت های لازم زمان‌بر است.

    وحیدی گفت: این استعلامات برای هیئت‌های اجرایی ارسال می‌شود و در هیئت‌های اجرایی به مدت دو هفته فرصت وجود دارد که موارد را بررسی کنند و نظرات را اعلام کنند. اگر داوطلبی شکایت داشت به هیات نظارت اعلام  می‌کند.

    وزیر کشور درباره تشکیل استان تهران غربی گفت: این جزو یک درخواستی بوده که مطرح شده و در مسیر بررسی است اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

    وحیدی عنوان کرد: درخصوص اتصال صدور مجوزها در شهرداری‌ها،کلان شهرها وصل شده اند و یک کار جدی در حال انجام است. در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی تجمعات دولت لایحه خود را به مجلس ارسال کرده است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.