حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
توزیع یک هزار و ۲۲۸ تن اقلام تنظیم بازار در شهرستان ملارد/ تشویق نانوایان
  • آبان ۱۵, ۱۴۰۲ ساعت: 13:08
  • شناسه : 9554
    5
    معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملارد گفت: توزیع یک هزار و ۲۲۸ تن انواع اقلام تنظیم بازار در نیمه اول سالجاری در این شهرستان انجام شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،مهرداد اینانلو روز دوشنبه در هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مشترک با آرد و نان شهرستان ملارد با قدردانی از تلاشهای اعضای این کارگروه در جذب و توزیع اقلام تنظیم بازار اظهار کرد: این اقلام شامل شکر، برنج، مرغ و گوشت قرمز می باشد که با هدف کنترل قیمت‌ها جذب و توزیع شد.

    معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملارد با بیان این که هیچ بهانه ای برای گران فروشی،کم فروشی و عدم درج قیمت در هیچ صنفی پذیرفته نیست، افزود: بازرسان باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه موارد ذکر شده بدون اغماض با متخلف برخورد و پرونده تعزیراتی تشکیل دهند.

    وی در ادامه با اشاره به وضعیت سهمیه آرد شهرستان ملارد عنوان کرد: با تدابیر و پیگیری های فرماندار تخصیص فوق العاده آرد به نانوایی های با انصاف در حال انجام است و هرگونه تخلف در فروش غیر معقول و گران فروشی نان از سامانه نانینو شناسایی می شود.

    در ادامه این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل روسای ادارات صمت، بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف گزارشاتی را از نتیجه بازرسیها و گشت های مشترک صورت گرفته ارائه کردند.

    این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.