حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
معرفی واحدهای صنفی جذب اتباع غیرمجاز به تعزیرات حکومتی البرز
  • آبان ۱۵, ۱۴۰۲ ساعت: 13:12
  • شناسه : 9557
    6
    رییس اتاق اصناف مرکز البرز با اشاره به ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در واحد های صنفی، گفت: امسال ۷۴ واحد صنفی جذب اتباع غیر مجاز در این استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،محمد دادخواه اظهار کرد: امسال از ابتدای طرح ویژه ممنوعیت به کارگیری اتباع بیگانه تاکنون ۷۵۰ واحد صنفی بازدید شده و تعداد ۸۹ واحد متخلف شناسایی شدند.

    وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت به کارگیری اتباع غیرمجاز برای ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شده و از به کارگیری این افراد در مشاغل مختلف جلوگیری می شود.

    دادخواه بیان کرد: چنانچه متصدیان امور صنفی اتباع خارجی فاقد پروانه کار و یا افراد دارای پراونه منقضی کار را به کار گیرند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

    وی گفت: روزانه گشت های ویژه با مشارکت فراجا و اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی واحدهای صنفی را بازدید و با تخلف به کارگیری نیروی غیرمجاز اتباع خارجی برخورد می کنند.

    استاندار البرزپیش از این در نشستی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی اتباع خارجی گفت: ۱۱ هزار تبعه خارجی غیرمجاز ساکن در این استان، به کشورشان بازگشت داده شدند.

    ” مجتبی عبداللهی ” افزود: در چارچوب قوانین و دستورالعمل های ابلاغی، اتباع خارجی غیرمجاز طرد می شوند و این امر در استان البرز در حال اجرا است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.