حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
وزارت کشور مانع قشون‌کشی‌ها برای ثبت‌نام در انتخابات شد
  • آبان ۲۳, ۱۴۰۲ ساعت: 11:52
  • شناسه : 9631
    5
    عضو فراکسیون مستقلین مجلس: نماینده مردم جیرفت عملکرد وزارت کشور در روند ثبت نام و پیش ثبت نام را موفق عنوان کرد و گفت:وزیر کشور در این روند عملکرد قابل دفاع دارد و توانست نمره قبولی را کسب کند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،ذبیح الله اعظمی ساردوییدر مورد عملکرد وزارت کشور در روند ثبت‌نام داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره پیش ثبت‌نام داوطلبان از مردادماه آغاز شد که به وظیفه نمایندگی صدمه زد به دلیل اینکه فضا انتخاباتی شد و با توجه به فعالیت رقبا در حوزه انتخابیه نمایندگان هم بیشتر به حوزه انتخابیه می رفتند و نیم نگاهی به مجلس داشتند برخی از وظایف تقنینی هم صدمه دید، تعداد نمایندگان حاضر در صحن مجلس، هم گویای این موضوع است. این یکی از معایب پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات بود و البته مزایای بسیار خوبی هم داشت.

    نماینده مردم جیرفت تصریح کرد: با توجه به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، رسانه‌های بیگانه سیاه نمایی برای کاهش مشارکت را آغاز کرده اند.

    عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه در دوره دوازدهم انتخابات مجلس همه مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی و سامانه‌ای انجام شد و از قشون‌کشی و لشکرکشی داوطلبان برای ثبت‌نام حضوری در فرمانداری‌ها جلوگیری شد،گفت: در پیش ثبت‌نام اطلاعات داوطلبان به خوبی بارگذاری می‌شد و اطلاعات قبلی هم وجود داشت مسیر خوبی بود که امیدواریم انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

    این نماینده اصلاح طلب در مورد عملکرد هیات اجرایی انتخابات استان‌ها اظهار داشت: هیات‌های اجرایی در مرحله بررسی صلاحیت‌ها خوب عمل کردند هر چند که برخی از همکاران ما تایید صلاحیت نگرفتند و بهتر است برای افزایش مشارکت در این زمینه تجدیدنظر شود.

    ساردویی عملکرد وزارت کشور در روند ثبت نام و پیش ثبت نام را موفق عنوان کرد و گفت:وزیر کشور در این روند عملکرد قابل دفاع دارد و توانست نمره قبولی کسب کند و امیدواریم بتواند با استفاده از ابزارهای قانونی، سطح مشارکت را افزایش دهد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.