حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت ×
جامعه روحانیت مبارز در انتخابات راساً حضور میدانی پیدا نمی‌کند
  • آبان ۲۵, ۱۴۰۲ ساعت: 13:12
  • شناسه : 9661
    4
    مصباحی مقدم: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت در انتخابات راساً حضور میدانی پیدا نمی‌کند، گفت: اهتمام جامعه روحانیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، با بیان اینکه از قبول مسئولیت شما برای جامعه روحانیت مبارز استان کرمان تشکر می‌کنم، اظهار داشت: بنا داریم در هر استان محور اصلی ما نماینده ولی‌فقیه در استان باشد و در استان‌های متعددی این اتفاق افتاده است.

    وی با بیان اینکه تشکیلات جامعه روحانیت در تهران در ۱۰ منطقه تقسیم‌بندی شده است، گفت: در تهران بیش از هزار عضو جامعه روحانیت داریم و جلسات ماهانه به صورت عمومی برگزار می‌شود.

    سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه در استان‌ها نیز جامعه روحانیت مبارز تشکیل شده و بیش از هزار نفر عضو دارد، افزود: بنا داریم که انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری برگزار شود.

    وی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز در انتخابات راساً حضور میدانی پیدا نمی‌کند، ادامه داد: تشکیلات شورای وحدت در انتخابات ریاست جمهوری موفق بود و یک انسجام در این انتخابات پدید آمد.

    مصباحی مقدم با اشاره به اینکه فعالیت شورای وحدت ادامه پیدا کرده است، گفت: جامعه روحانیت مبارز بنا دارد تا در حد امکان کمک کند که جریانات سیاسی به یکدیگر بپیوندند و اگر شد لیست واحدی را در تمام شهرستان‌ها ارائه کرده و اگر هم نشد به همدیگر تعرضی نداشته باشند.

    وی با بیان اینکه بنای ما یک رقابت اخلاقی صحیح است و در همه جریان‌ها توانمندی‌هایی وجود دارد، افزود: اهتمام جامعه روحانیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

    سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه سلامت و امنیت انتخابات، رقابتی بودن و مشارکت بالای مردم در انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، بیان کرد: با توجه به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی که متکی بر آرای مردم است باید کار کنیم و از مردم بخواهیم که به میدان بیایند.

    وی با بیان اینکه اگر کم و کاستی وجود دارد باید با کمک خود مردم برطرف شود و کنار کشیدن اثری ندارد، گفت: در هر دوره رئیس جمهور و نمایندگان مجلس را مردم انتخاب کردند و باید با انسجام ملی نظام را تقویت کرد.

    مصباحی مقدم با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات یأس و ناامیدی برای دشمنان ایجاد می‌کند، افزود: نسبت به انتخابات مجلس خبرگان رهبری وظیفه متفاوتی داریم و سعی می‌شود که لیست واحدی در سراسر کشور ارائه و در جامعتین پیگیری می‌شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.