حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود
  • آذر ۹, ۱۴۰۲ ساعت: 9:41
  • شناسه : 9765
    4
    معاون وزیر اطلاعات: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات، مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت را چهار رکن مهم در انتخابات براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: همه مسوولان موظف هستند تا بستر لازم را به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو مهیا و فراهم کنند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،معاون وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری شهرستان ملایر که با موضوع جهاد تبیین برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدایی هستیم که برای بقا و تثبیت نظام خون خود را تقدیم کردند.

    وی با تاکید بر اینکه دشمن در حال طراحی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اسفندماه و القای یاس و ناامیدی در جامعه است، افزود: دشمن سال گذشته همین موقع برای بر هم زدن امنیت و نظم کشور برنامه‌ریزی کرده بود و در صدد بود وضعیت کشور را ناسالم، بی‌ثبات و ناامن کند.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزیر اطلاعات با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و حضور همیشه در صحنه مردم و عدم همراهی آنان با دشمن این فتنه بی‌نتیجه ماند، ادامه داد: ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور گسترده و پرشور خود، نقشه دشمن نقش بر آب شد.

    قدیانی بیان کرد: نقشه‌ای که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ترسیم کرده بودند، عکس آن را در رژیم صهیونیستی می‌بینیم به طوری که امروز افکار عمومی علیه آمریکا و اسرائیل است.

    وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مناسبی در کشورمان حاکم است، خاطرنشان کرد: عملکرد مناسب مدیران در بهبود این وضعیت تاثیرگذار است.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات گفت: از دهیاران گرفته تا سطح بالاتر مدیران دستگاه‌های اجرایی، همه وظیفه دارند ضمن انجام ماموریت، در جامعه رضایت ایجاد کنند.

    وی با بیان اینکه مردم نباید هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی احساس نارضایتی داشته باشند، افزود: امروز مردم ما از یک بلوغ فکری و سطح آگاهی خوبی برخوردار هستند و همواره نظام را دوست دارند و اگر نارضایتی وجود دارد، برخی اعمال و رفتار مدیران باعث ایجاد نارضایتی شده است.

    مدیران راه و منش شهدا را مورد توجه قرار دهند

    این مسوول با تاکید بر اینکه مدیران از فرصت ایجاد شده برای خود برای خدمت به مردم بهترین بهره را داشته باشند و باید راه و منش شهدا را مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: باید بدانیم که شهدا نظام را به بالاترین سطح باور و اعتبار در جهان رسانده‌اند به طوری که امروز جمهوری اسلامی ایران یک بازیگر فعال در منطقه است.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزیر اطلاعات با اشاره به چهار راهبرد مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات یازدهم اسفندماه، تصریح کرد: در این راستا رهبر معظم انقلاب تاکید کردند مشارکت حداکثری امسال برای ما مهم است و باید این مساله را بسیار جدی گرفت.

    وی، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: عملکرد و اقدامات خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنید تا از خدمات و دستاوردهای نظام مطلع شوند و بدانند که مسئولان شبانه‌روز در تلاش هستند.

    وی با اشاره به اینکه با ثبت‌نام بیش از ۲۴ هزار داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت خوبی ایجاد شده است، گفت: چنانچه مسوولان، ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مجلس و نامزدها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم کنار هم باشند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و دشمن نمی‌تواند در برگزاری انتخابات خدشه وارد کند.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات با تاکید بر تقویت وحدت و انسجام میان مسوولان،ادامه داد: اگر در هر شهرستانی مثلثی با سه ضلع امام جمعه، نمایندگان مجلس و فرماندار ترسیم و همه مجموعه و مدیران آنرا هم همراهی کنند، شهرستان ها در مسیر توسعه خوبی قرار می‌گیرند. ‌

    وی با بیان اینکه در ملایر این همراهی و تعامل مثبت است و با تدوین برنامه‌های خوب، انتخاباتی با مشارکت حداکثری رقم خواهد خورد، بیان کرد: مدیران باید موتور محرک پیشرفت نظام شوند و برای توسعه کشور با یکدیگر گام برداریم و دست به دست هم دهیم تا اقتدار نظام بیشتر از این آشکار شود.

    طوفان الاقاصی رژیم صهیونیستی را در مسیر سقوط جدی قرار دارد

    وی با اشاره به کشتار کودکان و زنان و جنایت نسل‌کشی در غزه، خاطرنشان کرد: اتفاقی که در عملیات طوفان‌الاقصی رخ داد، رژیم صهیونیستی را در مسیر سقوط جدی قرار داد.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اطلاعات تاکید کرد: به لطف انقلاب اسلامی و پا گرفتن جبهه‌های مقاومت، نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی کلید خورده و آنها در مسیر سقوط قرار دارند.

    وی، این موفقیت‌ها را نشان از هدایت، مدیریت و درایت رهبر معظم انقلاب و همراهی جبهه مقاومت دانست و گفت: جمهوری اسلامی تمام حمایت‌های خود را از جبهه مقاومت انجام می‌دهد و تلاش آمریکا برای آتش‌بس در غزه، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در غرب آسیا است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.