حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1420 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
واکنش رئیس جمهور به فساد در واردات چای
  • آذر ۱۵, ۱۴۰۲ ساعت: 14:34
  • شناسه : 9810
    رئیس جمهور گفت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است. نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: من در ایام انتخابات به مردم قول دادم که رئیس دولت باید اولین مدعی فساد باشد و امروز این تحقق یافته است.

    وی افزود: نه بنده و نه فقط وزرا، بلکه همه کسانی که به‌نام دولت کار می‌کنند باید نسبت به فساد حساسیت داشته باشند.

    رئیس‌جمهور در واکنش به انحراف و فساد در واردات چای، تصریح کرد: دولت در این زمینه پیش‌قدم شد و با شناسایی و پیگیری، دست‌اندرکاران را عزل کرد و به دستگاه قضایی سپرد. امیدواریم متخلفان در دستگاه قضایی مجازات شوند.

    رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دشمنان دنبال ناامیدی بودند و می‌خواستند تولید، اقتصاد و عرصه‌های پیشرفت را در کشور متوقف کنند اما امروز وقتی اعلام می‌کنیم که ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان داریم و صادرات این شرکت‌ها به مرز ۲ میلیارد دلار می‌رسد و هم‌چنین در عرصه تجارت در ۴۰ سال اخیر رکورد زدیم.

    وی ادامه داد: دشمنان فکر کردند متوقف خواهیم شد ولی ما اعلام کردیم که بیش از ۶۰۰۰ کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل را در چرخه تولید آوردیم و فعال هستند.

    رئیس‌جمهور اضافه کرد: دولت به‌دنبال این است که فعالیت و کار در عرصه‌های مختلف دنبال شود؛ دشمن موفق نشد که مردم را ناامید کند و مردم با امید به انقلاب، نظام و ارزش‌ها مسیر را ادامه می‌دهند. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و با تلاش جوانان‌مان قله‌ها را فتح خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.