حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
رعایت قانون افزایش مشارکت مردم در انتخابات را در پی دارد
  • آذر ۲۵, ۱۴۰۲ ساعت: 13:21
  • شناسه : 9874
    6
    رئیس هیات نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: رعایت قانون و عدالت افزایش رضایتمندی و مشارکت مردم در انتخابات را در پی خواهد داشت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری مهر
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،حجت الاسلام ابوالقاسم موسوی عصر جمعه در دوره آموزشی هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین ناظران انتخابات هستند، اظهار کرد: مردم همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و لحظه‌به‌لحظه عملکرد مسئولان را رصد می‌کنند.

    رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی افزود: رعایت قانون و عدالت افزایش رضایتمندی و مشارکت مردم در انتخابات را در پی خواهد داشت.

    وی با اشاره به اینکه شاید در میان اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی افرادی باشند که به کاندیدای خاصی تعلق خاطر داشته باشند، گفت: در انتخابات عقاید شخصی جایی ندارد و باید فارغ از هر عقیده شخصی، امانت‌دار بود.

    رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است، تصریح کرد: از نمایندگان که خود قانون‌گذاری می‌کنند، انتظار داریم بیشتر و بهتر از دیگر اقشار جامعه پایبند قوانین باشند.

    در این دوره آموزشی هیأت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج، باروق، شاهین‌دژ، بوکان، تکاب و مهاباد حضور داشتند.

    در این دوره آموزشی، آموزش‌های لازم توسط معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی و رئیس گروه فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ارائه و در بخش پرسش و پاسخ نیز اعضای حاضر سوالات خود را مطرح کردند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.