حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
راه‌اندازی سامانه ۱۱۷ برای نظارت مردمی بر فعالیت‌های انتخاباتی
  • دی ۶, ۱۴۰۲ ساعت: 12:37
  • شناسه : 9970
    1
    رئیس ستاد انتخابات از راه‌اندازی سامانه ۱۱۷ برای نظارت مردمی بر فعالیت‌های انتخاباتی خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،سیدمحمدتقی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد انتخابات کشور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات و تقویت نظارت های مردمی در انتخابات پیشِ رو سامانه تلفنی با شماره ۱۱۷ را پیش‌بینی کرده است که در حال آماده سازی و در روزهای آتی آغاز به کار خواهد کرد.

    وی ادامه داد: باید با تمام توان بدنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی باشیم. در دولت سیزدهم روند خدمت‌رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسئولین برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.

    شاهچراغی گفت: اگر نتیجه اقدامات و پیگیری های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم و تقویت سرمایه اجتماعی کشور بسیار موثر است. برگزارکننده اصلی انتخابات مردم هستند و ستاد انتخابات کشور نقش مکمل و هماهنگ کننده در اجرای انتخابات برای ایجاد بسترهای تحقق راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد.

    معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گروه‌های مرجع اجتماعی و دارای مخاطب در دعوت مردم به شرکت در انتخابات و تبیین نقش اصلی مردم در تعیین سرنوشت کشور و همچنین بیان آثار مشارکت‌ حداکثری در تضمین امنیت و تقویت پیشرفت کشور حضور فعالانه ای داشته باشند.

    شاهچراغی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای خوب انتخابات، افزود: تصمیمات و تدابیر لازم براساس دستورالعمل ها و قوانین انتخابات اندیشیده شده و اجرای درست و دقیق قوانین در حوزه های انتخابیه، مورد تاکید است.

    وی گفت: رسانه‌های معاند با تمام توان بدنبال ایجاد اختلال در روند برگزاری انتخابات و کاهش مشارکت مردم هستند ولی مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با اشراف بر اهداف دشمنان، بدنبال مقابله با این هجمه از طریق اجرای خوب انتخابات و مشارکت حداکثری هستند.

    شاهچراغی با تأکید بر تلاش ستاد انتخابات استان ها در تحقق عدالت انتخاباتی، افزود: یکی از نکات قابل توجه افزایش ثبت نام تعداد داوطلبین و ثبت نام بالای نسل جوانان برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی است که این امر نشان از پویایی سیاسی و اراده جوانان برای نقش آفرینی در مدیریت کشور می باشد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.