حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
شناسایی محل نگهداری ۱۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • بهمن ۹, ۱۴۰۲ ساعت: 15:15
  • شناسه : 10174
    3
    سردار"کيومرث عزيزي"با اشاره به جزئيات اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان اسلامشهر حين گشت زني در منطقه به يك دستگاه خودروي خاور در حال تخليه گازوئيل در يک چهارديواري در"احمدآباد مستوفي" مشکوک شده و بررسي موضوع فوق را در دستور کار خود قرار دادند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران انتظامی در بازرسی از محل، پنج مخزن ثابت حاوی ۱۲۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
    این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازجویی پلیس از ۲ متهم دستگیر شده، قاچاقچیان سوخت اعتراف کردند سوخت قاچاق را در مخزن هایی با حجم های مختلف و به صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت مناسب جهت فروش در بازار، بارگیری می کردند.
    سردار عزیزی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی یکی از اولویت های مهم پلیس غرب استان تهران بوده و پلیس در این راستا، کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان های غرب استان تهران را در دستور کار خود قرار داده است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.