حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
تجهیز سازمان آتش نشانی شهرداری فردوسیه به تشک نجات و دستگاه اکسیژن ساز
  • اسفند ۵, ۱۴۰۲ ساعت: 10:52
  • شناسه : 10390
    1
    شهردار فردوسیه: مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه از خرید و تجهیز تشک بادی نجات و یک دستگاه اکسیژن ساز و ارتقا ضریب کمک رسانی به حادثه دیدگان در زمان وقوع حوادث خبر داد
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : شهرداری فردوسیه
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،مهندس مصطفی عموزاده شهردار فردوسیه از خرید و تجهیز تشک بادی نجات و یک دستگاه اکسیژن ساز در راستای اهداف ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری فردوسیه و ارتقا ضریب کمک رسانی به حادثه دیدگان در زمان وقوع حوادث خبر داد.

    شهردار فردوسیه در این خصوص گفت: یکی از موضوعاتی که در مجموعه شهرداری فردوسیه به جد در حال پیگیری است افزایش تجهیزات و رفع کاستی‌ها در این حوزه است تا بتوان با شرایط و سرعت عمل بهتری در راستای خدمات رسانی به شهروندان اقدام نمود.

    وی یادآور شد :در این راستا از آنجا که سازمان آتش نشانی در راستای جان و مال مردم نقش بسزایی دارد لذا تجهیزات به همراه تخصص حرف اول را برای ارائه خدمات می‌زند.

    وی در ادامه اظهار داشت :بدون تردید ما در حوزه خودرویی و لجستیک نیز با کاستی‌هایی روبرو هستیم اما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا در راستای افزایش تجهیزات آموزش نیروهای متخصص و سرعت عمل بیشتر اقدام نماییم تا به موقع بتوانیم به شهروندان خدمات رسانی نماییم.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.