حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1420 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
خودکشی مرد ۳۸ ساله
  • اسفند ۲۱, ۱۴۰۲ ساعت: 14:13
  • شناسه : 10580
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار: ماموران پلیس با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی مرد 38 ساله شدند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ “پیمان فتاحی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک نفر به قصد خودکشی تصمیم به پرت کردن خود از بالای آپارتمان را دارد و این موضوع باعث تجمع افراد زیاد و اورژانس و آتش نشانی در محل شده است، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
    وی به حضور به موقع پلیس در محل مورد نظر اشاره کرد و افزود: این مرد ۳۸ ساله پس از تلاش سرگرد “مرادیان” رئیس کلانتری ۲۰ فردوسیه و دعوت به آرامش و استفاده از تکنیکهای اقناعی از اقدام به خودکشی منصرف و انگیزه خود از این کار را مشکلات مالی و شخصی عنوان کرد.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: این مرد جوان به همراه همسر و سه فرزندش در کلانتری فردوسیه حاضر و از اقدام رئیس کلانتری در جلوگیری از خودکشی وی تقدیر و تشکر کردند.
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.