حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت ×
پیام تبریک فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار علیرضا فاتحی نژاد برای روز شوراها
  • اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳ ساعت: 10:32
  • شناسه : 11031
    0
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در پیامی روز ملی شوراها را به مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان شهریار تبریک گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در پیامی روز ملی شوراها را به مردم و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان شهریار تبریک گفت.
    متن پیام بدین شرح است:
    “بسم الله الرحمن الرحیم”
    الَّذینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ( شورا ۳۸)
    از ویژگی ممتاز و بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت پیشبرد اهداف و تحقق برنامه های کشور، واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنان در اداره امور کشور ، اهمیت قائل شدن به مشورت ، مراجعه به آراء عمومی، دریافت نظرات ، دیدگاه های مردم و مخصوصا نخبگان و معتمدان جامعه است؛ لذا یکی از مهمترین برکات بزرگ انقلاب اسلامی، تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاها است.
    بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست از این روی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) نیز در شعار سال بر موضوع مشارکت مردمی و تحقق آن تأکید نمودند. مطمئنا با توسعه مشارکت مدنی و توجه به نهادهای انتخابی و مردمی که بارزترین نمونه آن شوراهاست؛ موفقیت در اعتمادسازی مردم مضاعف و روند توسعه‌یافتگی تسریع می‌شود.
    شوراها نماد حاکمیت مشورتی در شهرها و روستاها برآمده از دل مردم با فراهم سازی زمینه استفاده از خرد جمعی برای بهبود وضعیت خدمات شهری روستایی و ایجاد زیرساخت های علمی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری، بهداشتی و عمرانی، مسیر را برای دستیابی به شهر و روستای سالم آماده می نمایند.
    اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی شوراها به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه شهرستان شهریار، از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران این نهاد مقدس و مردمی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق این عزیزان را در راستای انجام رسالت خطیر و بزرگ شورا و «خدمت خالصانه و بی منت» به مردم شریف و نجیب شهرستان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

    علیرضا فاتحی نژاد
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.