حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت ×
توقیف محموله لاستیک خارجی قاچاق در بهارستان/دستگیری عاملان تخریب شیشه خودروها در ملارد
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ساعت: 11:12
  • شناسه : 11077
    0
    فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف ۲۸ لاستیک خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ مجید عسکری نیا روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی بهارستان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

    وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۸ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مدارک قانونی به ارزش سه میلیارد ریال کشف و راننده با پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی شد.

    این مسئول خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم قاچاق از برنامه های مهم پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی موضوع را بلافاصله از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

    عاملان تخریب شیشه خودروها و مغازه‌ها در شهریار و ملارد دستگیر شدند

    فرمانده انتظامی غرب استان تهرانبا اظهار داشت: در پی بروز شایعاتی مبنی بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به سوی مغازه ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به صورت ویژه و شناسائی عاملان تخریب شیشه ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

    سردار کیومرث عزیزی گفت: در آغاز بررسی های ماموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد شیشه های مغازه ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه ای (تیله) به طرز ماهرانه ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسائی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، چهار نفر از عاملان تخریب شیشه ها مغازه ها و خودروها در ملارد شناسایی و بامداد شب گذشته، در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ متعلق به آنها نیز توقیف و سه عدد تیر و کمان دست ساز به همراه مقادیری تیله شیشه ای کشف شد.

    این مسئول افزود: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجوئی های پلیس اعتراف کردند از ۶ ماه قبل، تخریب شیشه مغازه ها وخودروها در استان البرز، تهران و شمال کشور و اخیرا نیز در غرب استان تهران را انجام می‌دادند.

    انهدام باند سارقان منزل با ۱۵ فقره سرقت در شهریار

    سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در برخی از محله‌های شهرستان شهریار موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای و دو خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان در شهریار دستگیر کنند.

    وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت منزل اقرار کردند، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

    سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است که پلیس در این راستا به صورت شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری می باشد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.