حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد ملکی/ کشف کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی
  • مرداد ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 11:52
  • شناسه : 12009
    سرهنگ "فضل الله سواري پور" ازشناسايي و دستگيري اعضاي باند جعل اسناد ملکي/ کشف کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ “فضل الله سواری پور” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده هایی مبنی بر سندسازی ملکی در غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.
    وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان با شناسایی املاکی که مالکان در محل حضور نداشته و یا خارج از کشور می باشند، با توسل به روش های فریبکارانه ازجمله تنظیم مبایعه نامه و درخواست تنظیم سند، اقدام به فروش ملک کرده بودند.
    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ۳ نفر از متهمان اصلی پرونده در شهریار دستگیر شدند که اعضای این باند در بازجوئی های تخصصی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
    این مقام انتظامی با اشاره به کشف جعل و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از متهمان، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات به بنگاه های املاک معتبر و دفترانه های مجاز مراجعه و قبل از هر معامله حتما اصالت اسناد را از مرکزی که آن سند را صادر کرده، استعلام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.