حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
کشف ۱۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب استان تهران
  • آبان ۲, ۱۴۰۳ ساعت: 14:45
  • شناسه : 13131
    جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در غرب استان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۸۰ میلیارد ریال کالا کشف و نه خودروی شوتی توقیف شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سردار مهدی کرمی پیش از ظهر چهارشنبه از کشف مقادیری کالای قاچاق در غرب استان تهران خبر داد و با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: طرح استانی و منطقه‌ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت مبارزه با قاچاق سوخت، مصرف کنندگان عمده و جز و شناسایی و توقیف خودروهای شوتی در ۳ روز گذشته در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

    جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان اجرای این طرح، مأموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان‌های شهریار، اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ملارد و قدس موفق به توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق شدند.

    وی با اشاره به دستگیری ۱۸ متهم کالای قاچاق در جریان این عملیات پلیس در سه روز گذشته بیان کرد: با تلاش مأموران انتظامی، پنج انبار بزرگ کالای قاچاق شامل پارچه، لوازم الکترونیکی، الیاف، خشکبار و آرد خارج از شبکه در شهرستان‌های غرب استان تهران شناسایی و بیش از ۱۳۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ۱۳ فقره پرونده قضائی برای قاچاقچیان کالا تشکیل شد.

    کرمی بیان کرد: در سه روز گذشته، انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال کشف شد و تلاش پلیس امنیت اقتصادی برای رصد و پایش محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق تداوم خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.