حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1518 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
دستگیری دو عامل فراری ضرب و جرح در”شاهدشهر” شهریار
  • مهر ۳۰, ۱۴۰۳ ساعت: 13:39
  • شناسه : 13103
    سردار"مهدی کرمی" ازدستگیری دو عامل فراری ضرب و جرح در"شاهدشهر" شهریار خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، سردار”مهدی کرمی”در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در ماه گذشته یک فقره درگیری و ضرب و جرح شهروندان در شاهدشهر شهریار به پلیس گزارش شد که با پیگیری ویژه پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران،دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که در جریان درگیری شاهدشهر شرکت داشتند، دستگیر شدند.
    جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به متواری بودن دو عامل دیگر شرکت کننده در این درگیری افزود: با رصد اطلاعاتی وفنی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، ۲ عنصر دیگر شرکت کننده در درگیری ونزاع منجر به قطع عضو در شاهدشهر شهریار، در اقدامی غافلگیرانه در یکی از باغات شهریار دستگیر شدند.
    این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از متهمان دستگیر شده، یک تیغه داس و ۳ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.