حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1518 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
کلاهبردای در شاهدشهر
  • مرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ساعت: 12:35
  • شناسه : 12422
    رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي غرب استان تهران از دستگیری کلاهبرداری که با ارائه رسید جعلی 15 گوشی تلفن همراه و لب تاب به ارزش 10 میلیارد ریال از شهروندان را خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبر فارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهریار،سرهنگ«شاهین حسنوند» اظهار داشت: ۲۴خرداد ماه سال جاری فردی با همراه داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتای غرب استان تهران مراجعه کرده و از فروش یک دستگاه لب تاپ و کلاهبرداری مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال خریدار با استفاده رسیدساز جعلی خبر داد که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
    وی افزود: به محض وصول پرونده مراتب در دستور کارشناسان قرار گرفت و با اقدامات فنی پلیس, فرد ۳۰ ساله ای با خودروی ۲۰۶ سفید رنگ در محل انجام معامله مورد شناسائی قرارگرفت که در ادامه با تداوم اقدامات, محدوده فعالیتی متهم در شاهدشهر شهریار مورد شناسائی قرارگرفت.
    رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در عملیاتی منسجم متهم در شاهدشهر دستگیر و در بازرسی از منزل و خودروی وی تعداد ۲ عدد گوشی تلفن همراه و ۳ سیم کارت و تعداد ۸ عدد کارت بانکی کشف شد.
    این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات به جرم خود اعتراف کرد و اعلام داشت از طریق صفحات اینستاگرامی با کلاهبرداری رسیدساز جعلی آشنا شده و تاکنون بیش از ۱۵دستگاه گوشی تلفن همراه ولب تاپ به ارزش ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در بازدید از گوشی تلفن همراه متهم بیش از ۳۰۰ فقره رسید آماده استخراج شد.
    به گفته سرهنگ حسنوند متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.