حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
همکاری شهرداری و جمعیت هلال احمر تقویت می شود
  • مرداد ۴, ۱۴۰۳ ساعت: 11:44
  • شناسه : 12024
    در جلسه ای که با حضور حسین عربی رییس جمعیت هلال احمر شهریار باشهردار شهریار برگزارشد بر تقویت همکاری دو جانبه در خصوص اموزش همگانی ، ایمنی و امداد تاکید شد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : شهرداری شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علی ملکی در این جلسه بااشاره به اهمیت مدیریت بحران در حوداث و صوانح طبیعی و غیرمترقبه برلزوم همکاری مدیریت شهری با هلال احمردر پیشگیری و امداد و نجات تاکید کرد.

    وی ارتقاء سطح دانش و آگاهی شهروندان ،تقویت مشارکت و همکاری مردمی ، پیشگیری از آسیب پذیری و تقویت راه های امداد و نجات و ارتقاء تاب آوری شهری در حوادث و سوانح را از مسایل و موضوعات مهمی دانست که نیازمند همکاری مدیریت شهری و هلال احمر و هم افزایی این دو نهاد مردمی دانست.

    وی حضور داوطلبانه ، مردمی و مشارکت اجتماعی در این نهاد مقدس را نقطه قوت جمعیت هلال احمر دانست وازآمادگی شهرداری جهت توسعه و تقویت همکاری ها خبر داد.حسین عربی رییس جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه بااشاره به استقبال خوب مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان از فعالیت های داوطلبانه هلال احمر برآموزش همگانی در زمان وقوع حوادث و آموزش خودامدادی و دیگرامدادی اصولی تاکید و همکاری شهرداری و هلال احمر را در تحقق این اهداف بسیار موثر و لازم دانست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.