حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
شهردار شهریار: برون رفت از ساخت و ساز غیر مجاز مستلزم بازنگری طرح تفصیلی است
  • شهریور ۸, ۱۴۰۳ ساعت: 11:23
  • شناسه : 12516
    شهردار شهرستان شهریار از ضرورت بازنگری طرح تفصیلی این شهر برای برون رفت از تخلفات حوزه ساخت و ساز خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : ایرنا
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علی ملکی روز سه شنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری با تاکید بر ادامه طرح مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر و ضرورت بازنگری طرح تفصیلی اظهار داشت: تمام سازو کارهای لازم برای بازنگری طرح تفصیلی و پیگیری های مستمر برطرف نمودن این نقیصه توسط مدیران در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم به واسطه این مهم نقشی اثر گذار در برون رفت و کاهش تخلفات حوزه ساخت و ساز داشته باشیم.

    شهردار شهریار: برون رفت از ساخت و ساز غیر مجاز مستلزم بازنگری طرح تفصیلی است

    شهردار شهریار افزود: ما باید بپذیریم یکی از مشکلات کنونی شهر در حوزه شهرسازی و ساخت و ساز بحث طرح تفصیلی است و ساخت و سازهای موجود با طرح تفصیلی ۱۱ سال پیش انجام گرفته و متاسفانه در مدت طرح مذکور با رشد جمعیت همخوانی ندارد و بر مبنای طرح تفصیلی کار نشده و این وضعیت به ما به ارث رسیده لذا برای اینکه این مشکل را از بین ببریم نیاز به بازنگری این طرح داریم.

    شهردار شهریار: برون رفت از ساخت و ساز غیر مجاز مستلزم بازنگری طرح تفصیلی است

    وی تصریح کرد: باید قبول کنیم که امروز این طرح نیاز به بازنگری دارد و هر اقدامی که لازم است برای اینکه این بازنگری زودتر انجام بشود انجام شود.

    وی خاطرنشان کرد: امروز ما چه بخواهیم یا نخواهیم تخلف در ساخت و سازهای شهری وجود دارد به طور مثال در طرح تفصیلی فعلی ساخت تنها ۳طبقه بعنوان سقف آسمان منظور شده در حالیکه در گذشته ساخت ۵طبقه نیز صورت گرفته، لذا هرگونه بخواهیم برای مقابله با آن با مردم رفتار کنیم به نوعی ، ایرادی وجود دارد که تنها راه حل آن و جلوگیری از تخلفات ساختمانی، بازنگری طرح تفصیلی شهر است که از مدیران و معاونین انتظار دارم هر اقدامی لازم است در این خصوص انجام دهند.

    شهرستان شهریار از شهرستان‌های استان تهران است که دارای شهرهای اندیشه، باغستان، صباشهر، فردوسیه، وحیدیه، شاهد شهر و دو بخش مرکزی و جوقین است و این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.