حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024 ساعت ×
پیام اتاق اصناف شهرستان شهریار به مناسبت  آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰
  • شهریور ۱۴, ۱۳۹۹ ساعت: 20:14
  • شناسه : 4710
    29

    اتاق اصناف شهرستان شهریار به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی پیامی را به شرح ذیل صادر کرد .

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار؛ به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹ ۱۴۰۰ در کشور ایران اسلامی، اتاق اصناف شهرستان شهریار طی پیامی این روز را تبریک گفت :

    با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید (۱۳۹۹ ۱۴۰۰ ) که از امروز یعنی ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ که پس از به صدا درآمدن زنگ آموزش که توسط ریاست محترم جمهور محقق شد شاهد آغاز سال تحصیلی جدید و پر برکتی خواهیم بود ،لذا  بدین وسیله آغاز سرفصل تعلیم  و تعلم را به تمامی دانش آموزان، آموزگاران و زحمتکشان آموزش و پرورش کشور تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تمامی کسانی که در راستای بالابردن سطح  ایمنی و رعایت پروتکل های بهداشتی مراکز آموزشی در کشور در جهت جلوگیری از شیوء ویروس کرونا همه روزه در تلاش هستند، بهروزی و پیروی و تندرستی را آرزومندیم.

    دقت نظر در اجرای پروتکل های بهداشتی و اجرای هر چه با کیفیت تر آموزش در کشور در سال تحصیلی جدید از بالاترین و با اهمیت ترین موضوعات قابل ذکر در حال حاضر میباشد که نباید این مسئولیت تنها به عهده آموزش و پرورش گذاشته شود زیرا در صورت برهم خوردن نظم آرام آموزش در کشور نه تنها دانش آموزان و آموزگاران بلکه سرایه های آینده کشور با خطری جبران ناپذیر روبرو خواهد شد.

    پس به دور از هرگونه خطکشی، امروز باید همه با هم به پشتیبانی از نظام آموزشی کشور در دوجبهه انتقال آموزش و ایجاد امنیت همه جانبه جهت انتقال آموزشی امن تا پایان سال تحصیلی جاری در تلاش باشیم تا حمد خداوند منان شاهد ریشه کن شدن و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا در ایران و البته در جهان باشیم .

    انشاالله

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

    اتاق اصناف شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.