حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
این بار درس بخشندگی به یاد یگانه دخترش
  • آبان ۲۷, ۱۳۹۹ ساعت: 22:27
  • شناسه : 5233
    20

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز غربالگری سرطان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شهریار در ماه های آینده مزین به نام عزیزی می شود که پدر از دست دادنش را به حساب مصلحت الهی گذاشته و بهترین محل برای هزینه کردن […]

    ارسال توسط : منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، مرکز غربالگری سرطان در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شهریار در ماه های آینده مزین به نام عزیزی می شود که پدر از دست دادنش را به حساب مصلحت الهی گذاشته و بهترین محل برای هزینه کردن سهم الارث او را حوزه سلامت تشخیص داده.
    روزهای پایانی سال گذشته کرونا دخترش را گرفت؛ با او که صحبت می کنی، غم این پدر در کلامش حس شدنی است؛ بعد از گذشت ماهها هنوز ابایی از جاری شدن اشک هایش ندارد، به ویژه وقتی قصه آن شب تلخ و البته سخت برای بستری دختر تازه عروس بیست و نه ساله اش را در یک مرکز درمانی پایتخت به امید مداوا می شنوی.
    زهرا خانم جعفری رفت و حاج ابوالفضل که حالا چاره ای جز پذیرفتن فقدانش را ندارد، بهترین انتخاب در حفظ یاد یگانه دخترش را در راه خدمت به اهالی شریف شهریار جستجو می کند؛ شاید مرهمی باشد بر دل داغدارش.
    حاج ابوالفضل جعفری که روزگاری معلمی فرزندان اهالی شهریار را به عهده داشته، این بار به یاد یگانه دخترش «مرحومه زهرا جعفری» درس ایثار و بخشندگی را به همه ما داد.
    او در تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی ایران متعهد شده تا دو طبقه از مرکز غربالگری سرطان شهریار را در بهار ۱۴۰۰ آماده کند تا دعای خیر تک تک افرادی که قرار است از این مرکز بهره مند شوند، پشت سر او و طلب آمرزش آنها نثار روح مرحومه زهرا جعغری شود.
    حاج ابوالفضل درباره این نیت خیر می گوید: همانطور که در دنیا تلاش کردم، اندوخته ای برای معاش خود و خانواده فراهم کنم، تصمیم گرفتم، هم اندوخته ای برای دنیای آخرت جمع کرده و هم آمرزش دخترم را به واسطه این کار خیر از خداوند طلب کنم.

    منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی ایران

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.