حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
جلسه تسریع مشکلات مالیاتی تالارداران شهرستان شهریار برگزار شد
  • اسفند ۲۴, ۱۳۹۹ ساعت: 11:29
  • شناسه : 5626
    19

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در مورخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ جلسه ای با عنوان تسریع مشکلات مالیاتی تالارداران شهرستان شهریار با حضور سیدحمید شمسی نژاد مدیرکل امور مالیاتی غرب استان تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، رضا مصلحی ریاست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در مورخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ جلسه ای با عنوان تسریع مشکلات مالیاتی تالارداران شهرستان شهریار با حضور سیدحمید شمسی نژاد مدیرکل امور مالیاتی غرب استان تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، رضا مصلحی ریاست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و تنی چند از نمایندگان تالارداران این شهرستان در سالن جلسات اداره کل مالیات غرب استان تهران برگزار گردید.

    گفتنی است که در این جلسه مشکلاتی که پس از پیدایش ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های اجتماعی که باعث تعطیلی و محدودیت خدمات رسانی را برای پاره ای از صنوف ایجاد کرد، مورد بررسی قرار گرفت و در طول جلسه تدابیری چاره ساز مطرح و مورد توجه قرار گرفت.

    گفتنی است که در بخشی از این جلسه، حیدری رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه تالارداران شهرستان شهریار گفت: صدمات و مشکلاتی که ویروس کرونا به کسبه و بازاریان وارد کرد در سال های گذشته بی تکرار بود که البته صنف بزرگی مثل تالارداران بیشترین مرکز توجهات، تعطیلی ها و حتی شیوه نامه های بهداشتی قرار داشته که البته با وجود گذراندن این مشکلات همواره با توجه به شیوه نامه های جدید ابلاغی همواره واحد های صنفی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند .

    وی ادامه داد: فعالیت و خدمات رسانی یک واحد صنفی مثل مجموعه تالار پذیرایی، اگر با حداقل تعداد نفرات صورت پذیرد به هیچ عنوان توجیح اقتصادی ندارد، زیرا هزینه های جاری در این نوع واحد های صنفی به صورت کلی همچنان بر جای خود باقیست اما پذیرش میهمان یا ارائه خدمات باید به حداقل تغییر کند که این خود دلیل محکمی بر این مهم می باشد .

    وی تصریع کرد : یکی از بزرگترین مشکلاتی که صنف زحمتکش و بزرگی مثل تالارداران را در این روزها مورد توجه قرارداده، مشکلات مالیاتی می باشد زیرا واحد صنفی که غریب بر یک سال از تعطیلی آن میگذرد و امروز باید با حداقل ظرفیت به ارائه خدمات بپردازد، از نظر اقتصادری توانایی پاسخگویی شرایط حال حاضر را ندارد که البته با توجه به جلسه برگزار شده، انشالله به زودی شاهد تغییراتی در این حوزه خواهیم بود

    گفتنی است که در انتهای جلسه توسط فرماندار شهرستان شهریار از زحمات بیدریغ شمسی نژاد مدیرکل امور مالیاتی غرب استان تهران تقدیر شد.

    در ادامه توجهتان را به دیدن چند تصویر از این جلسه جلب می نماییم .

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.