حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت ×
بازرسی ویژه مقابله با ویروس کرونا در شهرک اندیشه (فاز یک) با حضور مسئولین شهرستانی
  • فروردین ۲۲, ۱۴۰۰ ساعت: 23:05
  • شناسه : 5734
    24
    امروز در قالب طرح ضربتی در شهرستان شهریار محقق شد :

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با حضور و نظارت مسئولین شهرستانی بازرسی ویژه شیوه نامه های بهداشتی اصناف در سطح شهرک اندیشه (فازیک) از نزدیک انجام پذیرفت. گفتنی است که در این طرح ضربتی که با ورود شهرستان شهریار به حالت قرمز طبق تقسیمات ستاد […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ با حضور و نظارت مسئولین شهرستانی بازرسی ویژه شیوه نامه های بهداشتی اصناف در سطح شهرک اندیشه (فازیک) از نزدیک انجام پذیرفت.

    گفتنی است که در این طرح ضربتی که با ورود شهرستان شهریار به حالت قرمز طبق تقسیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و عدم همکاری در رعایت پاره ای از واحد های صنفی در سطح شهرستان، دکتر منجیری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار، حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، سرگرد نیلقاز رئیس اداره اماکن غرب استان تهران، مصلی رئیس کمیسیون نظارت و مدیر اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، کارشناسان واحد کمیسیون و نظارت اتاق اصناف شهرستان شهریار، کارشناسان اداره بهداشت و درمان شهرستان شهریار و دیگر مسئولین محقق شد.

    با توجه به حمایت همه جانبه و همت یک پارچه در کنترل ویروس کرونا با اعمال شرایط قانونی شیوه نامه های بهداشتی در بازار عمومی شهریار، باید از عمده کسبه شهرستان بابت رعایت و تمکین در اجرای هرچه بهتر شیوه نامه های بهداشتی کمال تشکر را داشته باشیم اما متاسفانه پاره ای از فروشگاه ها و کسبه با بهانه های مختلف اقدام به بازگشایی واحد های صنفی خود در روزهای اخیر نموده اند که از عموم مردم درخواست می گردد تا در صورت مشاهده ضمن اطلاع از طریق یکی از راه های اعلام شده، ذیل ما را در کنترل و اعمال قانون هر چه سریع تر در جهت مهار و ریشه کن کردن هرچه سریع تر ویروس منحوس کرونا یاری کنند .

    شماره تماس های ۲۴ ساعته :

    شماره تماس ۱۹۰  سامانه شکایات وزارت بهداشت (شهرستان شهریار)

    شماره تماس ۱۲۴  سامانه ارتباط مردمی وزارت صنعت معدن و تجارت (شهرستان شهریار)

    راه های ارتباطی  در ساعات اداری :

    شماره تماس ۶۵۲۲۷۱۷۴ – ۰۲۱  بهداشت محیط ستاد شبکه بهداشت شهرستان شهریار

    شماره تماس ۶۵۲۲۱۲۱۶ – ۰۲۱  رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار

    شماره تماس ۶۵۲۴۴۹۰۰ – ۰۲۱  بازرسی اتاق اصناف شهرستان شهریار

    شماره تماس  21875613 – 021  اداره اماکن غرب استان تهران

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.