حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار طی پیامی عروج ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
  • خرداد ۱۴, ۱۴۰۰ ساعت: 10:55
  • شناسه : 5907
    16

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار طی پیامی واقعه ۱۴ خرداد که مصادف است با سالروز رحلت جانگداز عروج ملکوتی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی ایرانیان عزیز اللخصوص اهالی کسبه و بازاریان تسلیت گفت. متن پیام بسمه تعالیبه حسن وظیفه […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار طی پیامی واقعه ۱۴ خرداد که مصادف است با سالروز رحلت جانگداز عروج ملکوتی بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی ایرانیان عزیز اللخصوص اهالی کسبه و بازاریان تسلیت گفت.

    متن پیام

    بسمه تعالی
    به حسن وظیفه و عرض تسلیت به پیشگاه بنام ترین نام جمهوری اسلامی ایران و خاندان محترم و ایرانی داغدار، و به نمایندگی از سوی تمامی کسبه و اهالی بازارهای ایران سراسر استواری، این روز را تسلیت عرض نموده که واژگان هرگز توان به زنجیر کشیدن این واقع را نداشته و نخواهند داشت .
    البته که همواره ارادت و همراهی اهالی بازار و کسبه به پیشگاه آن حضرت به رسم شاگردی ادا گردیده اما داغ جانسوزی بیشتر از آن نخواهد بود که کشتی در طوفان گرفتار باشد و چراغ امید خود را از دست رفته و خاموش ببیند.
    اهالی بازار و کسبه، از خرد تا کلان، در روزگار سختی همیشه به حمایت از همنوع و هموطن خود برخواسته و جز این هم از مرام و راه وی توقع نبوده اما این تفکر انقلابی و جهادی جزو اولین کالاهایی بود که به دیگر کشورها حتی دشمنان قسم خورده ایران عزیز صادر گردید که تنها معمار و طراح آن به سبک امروزی کسی جز آن حضرت نبود و چه افسوس که ما در کمال غفلت آن حضرت را از دست دادیم تا فرصت آموختن این نوع مسلک را داشته باشیم .
    باز هم به نوبه خود این روز سراسری غم و اندوهی را تسلیت عرض مینمایم .

    رحمت حیدری
    رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار.

    💢روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار⁦💢

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.