حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
در هفته دولت از رییس اتاق اصناف شهریار تقدیر شد
  • شهریور ۸, ۱۴۰۰ ساعت: 12:23
  • شناسه : 6092
    14

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در روز گذشته، یک شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ ، جلسه ای به مناسبت هفته دولت سال جاری در سالن جلسات اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار با حضور پور حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت استان تهران، خوشبخت ریاست حراست سازمان صمت استان تهران، […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در روز گذشته، یک شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ ، جلسه ای به مناسبت هفته دولت سال جاری در سالن جلسات اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار با حضور پور حیدری، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت استان تهران، خوشبخت ریاست حراست سازمان صمت استان تهران، مصلحی ریاست اداره صمت شهریار، گوهردوست فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان شهریار و تنی چند از کارمندان اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار برگزار گردید.

    گفتنی است که رغم تلاشها و خدمات ارائه شده به عموم مردم از رحمت حیدری ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار تقدیر شد و به رسم یادبود از لوح تقدیری به وی نیز اعطا گردید.

    شایان ذکر است که یکی از مهمترین اقدامات اتاق اصناف شهرستان شهریار در سال گذشته کاری (۱۳۹۹) صدور بیش از ۵۳۰۰ پروانه کسب فعال در سطح شهرستان شهریار بوده که در نوع خود در کشور حتی در سطح استان ها نیز کم نظیر می باشد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.