حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
جلسه کارگروه فنی و تبیین برنامه سال کاری ۱۴۰۱ اتحادیه مشاورین املاک شهرستان شهریار برگزار گردید
  • فروردین ۲۷, ۱۴۰۱ ساعت: 22:03
  • شناسه : 7129
    13

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، امروز ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۱، جلسه کارگروه فنی و تبیین برنامه سال ۱۴۰۱ اتحادیه مشاورین املاک شهرستان شهریار با حضور تمامی اعضاء هیات مدیره این اتحادیه به ریاست رحمت حیدری ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار گردید. گفتنی است که در ابتدای جلسه دکتر رضا کوچک پور […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، امروز ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۱، جلسه کارگروه فنی و تبیین برنامه سال ۱۴۰۱ اتحادیه مشاورین املاک شهرستان شهریار با حضور تمامی اعضاء هیات مدیره این اتحادیه به ریاست رحمت حیدری ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار گردید.

    گفتنی است که در ابتدای جلسه دکتر رضا کوچک پور رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان شهریار با ارائه گزارشی از عملکرد این اتحادیه در سال کاری ۱۴۰۰ ، جلسه را آغاز نمود و سرفصل های برنامه ریزی شده جهت پیشبرد اهداف مشترک اتحادیه جهت ارائه خدمات شایسته و بایسته به واحد های صنفی تحت پوشش را ایراد نمود.

    در ادامه جلسه، حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، ضمن ایراد نکاتی فنی در محوریت جلسه برگزار شده، سرلوح قراردادن همدلی و همکاری این اتحادیه را مورد تحسین قرار داده و بیان کرد: با عنایت به تعداد واحد های صنفی تحت پوشش اتحادیه بزرگ مشاورین املاک شهرستان شهریار و دقت نظر خاص تمامی خادمین این اتحادیه باید یبان کرد که هر روز کاری بزرگ و مهم در این اتحادیه در حال انجام است زیرا همواره این همراهی و همدلی گروهی بوده که توانسته موفقیت های روز افزون را برای مردم، اتحادیه و اتاق اصناف به همراه داشته باشد لیکن به واسطه این همکاری و همدلی مثال زدنی از تمامی شما خادمین بی منت و کلیه کسانی که به هر نوع به این مردم خدمت می کنند عرض خداقوت گفته و از خداوند منان برای ایشان بهروزی و پیروزی مسئلت داریم.

    وی در ادامه بیان کرد: با توجه به عملکرد شایسته سال گذشته، از این اتحادیه در سال جاری هم عملکردی پرتحول و پرتلاش توقع میگردد و این دیدگاه را به نمایندگی از کلیه صنوف شهرستان شهریار از شما عزیزان حاضر داشته که با مثبت افزایی و خدمت صادقانه همواره در گفتار و کردار به مردم شریف شهرستان این آرامش را هدیه کنیم که قانون مداری سرلوحه ما بوده، هست و خواهد بود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.