حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
گزارش تصویری از اجلاس ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با موضوع مالیات
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۱ ساعت: 13:04
  • شناسه : 7295
    14

    به گزارش ورابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال جاری اجلاس اتاق اصناف به مدیریت رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار با حضور کلیه رؤسای اتحادیه های صنفی و اعضاء اتاق اصناف برگزار شد . گفتنی است که در این جلسه حق وردی نماینده مردم محترم […]

    پ
    پ

    به گزارش ورابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال جاری اجلاس اتاق اصناف به مدیریت رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار با حضور کلیه رؤسای اتحادیه های صنفی و اعضاء اتاق اصناف برگزار شد .

    گفتنی است که در این جلسه حق وردی نماینده مردم محترم شهرستان های شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، متین مدیر کل اداره مالیات و دارایی غرب استان تهران، اشجعی سرپرست بخدار مرکزی شهریار، مصلحی ریاست کمیسیون نظارت اصناف و اداره صمت شهریار، پورثانی کارشناس مسئول طرح و برنامه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهریارو تنی چند از کسبه منتخب نیز حضور به هم رساندند.

    شایان ذکر است که طبق پیشنهاد رئیس اتاق اصناف شهریان شهریار در اجلاس هیئت مدیر یک اتحادیه باید حضور داشته باشند که در این اجلاس اعضاء هیئت مدیره اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان شهریار به همراه بازرس این اتحادیه نیز حضور داشتند.

    در ادامه توجهتان را دیدن گزارش تصویری از این جلسه جلب مینماییم

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.