حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
نشست کمیته بودجه مجمع مجالس آسیایی آغاز به کار کرد
  • تیر ۲۰, ۱۴۰۲ ساعت: 11:19
  • شناسه : 8769
    5
    نشست کمیته امور داخلی و بودجه مجمع مجالس آسیایی دقایقی قبل با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی و میزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر ، نشست سالانه کمیته دائمی بودجه و برنامه‌ریزی و همچنین کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) امروز سه‌شنبه – ۲۰ تیرماه – با حضور نمایندگان مجالس عضو این مجمع با سخنرانی محمدباقر قالیباف آغاز به کار کرد.

    نشست این کمیته از مجمع مجالس آسیایی طی روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه در تهران با حضور نمایندگانی از پارلمان‌های حدود ۲۰ کشور برپا شده است.

    اجلاس سالانه هر کمیته در کشوری که ریاست یکی از کمیته‌های پنجگانه مجمع مجالس آسیایی را در اختیار دارد، برگزار می‌شود و مجلس شورای اسلامی ریاست کمیته بودجه این مجمع را بر عهده دارد.

    در مراسم افتتاحیه این اجلاس علاوه بر سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون روابط خارجی و نایب رئیس مجلس دومای روسیه و العسومی رئیس پارلمان کشورهای عربی از دیگر سخنرانان در این اجلاس هستند و پس از آن اعضای کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی وارد شور می‌شوند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.