حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش تنها ماند
  • شهریور ۲۶, ۱۴۰۲ ساعت: 10:04
  • شناسه : 9240
    4
    رئیس کمیسیون امنیت ملی: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به دلایل عصبانیت تروئیکای اروپایی در صدور بیانیه ضد ایرانی، نوشت: اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش در مقام بازنده، تنها مانده و از پنجره هسته‌ای برای خود فرصت کنشگری ساخت.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری خبرشهر ، وحید جلال زاده در قالب یک رشته توییت در صفحه شخصی خود با بیان اینکه اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش در مقام بازنده، تنها مانده و از پنجره هسته‌ای برای خود فرصت کنشگری ساخت، به تحلیل تلاش قدرت‌های اروپایی برای حفظ جایگاه خود در تحولات آینده جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

    وی اظهار داشت: یافتن دلیل عصبانیت تروئیکای اروپایی در صدور بیانیه ضد ایرانی کار سختی نیست. اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش در مقام بازنده، تنها مانده و از پنجره هسته‌ای برای خود فرصت کنشگری ساخت.

    رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییت دیگری نوشت: شرکای اروپا در فتنه سال گذشته، یعنی آمریکا و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، در ماه‌های گذشته برای کسب منافع ملی خویش به سراغ اروپایی‌ها نرفتند که هیچ، با آنها مشورت هم نکرده و در تحولات جمهوری اسلامی مسیر منافع خود را انتخاب کردند.

    جلال زاده همچنین بیان داشت: موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای فرانسه، انگلیس و آلمان شد که با این موضع‌گیری هم خودی نشان دهند و هم از تضعیف بیشتر جایگاه اروپا در تحولات آینده جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.