حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
آغاز ثبت‌نام نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون سه‌گانه از هفته آینده
  • آذر ۳۰, ۱۴۰۲ ساعت: 11:44
  • شناسه : 9925
    3
    سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون(سه‌گانه) از برگزاری و ثبت نام مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون در هفته آینده خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهر،احمد نامنی سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون، صبح پنجشنبه اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما در این فدراسیون برگزاری مجمع انتخاباتی است که بنا داریم طی روزهای آتی، شرایط ثبت نام نامزدها را فراهم کنیم. ثبت نام فدراسیون ترای اتلون به مدت ۱۰روز کاری(به استثنای روزهای تعطیل) ادامه خواهد داشت.

    وی در پاسخ به این پرسش که به عنوان نامزد قصد شرکت در مجمع انتخاباتی را خواهد داشت یا خیر؟ اضافه کرد: در خصوص حضورم به عنوان نامزد هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و در انتخابات نیز شرکت نخواهم کرد. طبق تقویم تاکنون کمیسیون‌های تخصصی و همچنین تکلیف روسای هیئت‌های استانی که با سرپرست اداره می‌شدند را مشخص کردیم.

    پیش از این، مهدی گودرزی ریاست فدراسیون ترای اتلون را برعهده داشت. بعد از جدایی گودرزی از فدراسیون، نامنی سرپرست فدراسیون شد و اکنون سرپرستی او تمدید شده است.

    ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو هستند. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ میلادی در هر ۲ بخش زنان و مردان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.